ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

 

З метою отримання необхідної, повної, доступної та достовірної інформації про фінансову послугу та про її надавача, для прийняття усвідомленого рішення про отримання такої послуги або про відмову від її отримання, небанківська фінансова установа (страховик) Приватне акціонерне товариство «Велта» надає наступну інформацію:

 

І. Загальні відомості

Найменування: Приватне акціонерне товариство «Велта» (ПрАТ «Велта»)

Місцезнаходження та поштова адреса: Україна, 01015, місто Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок 46/2

Код ЄДРПОУ: 21559409

Відомості про державну реєстрацію: дата державної реєстрації: 01.12.1993, дата запису: 29.07.2004, номер запису: 10701200000000409.

Відомості про включення до Державного реєстру фінансових установ: згідно розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 24.06.2004 № 1224. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи серія СТ № 85 від 21.08.2004 р. https://velta.kiev.ua/dozvilni-dokumenty. Перевірка актуальності відомостей здійснюється на сайті Національного банку України за посиланням https://kis.bank.gov.ua

Відомості про ліцензію на здійснення діяльності із страхування: https://velta.kiev.ua/dozvilni-dokumenty. Перевірка актуальності відомостей здійснюється на сайті Національного банку України за посиланням https://kis.bank.gov.ua

Контактні номери телефонів: +380442544850, +380442544005, +380504009040

Адреса електронної пошти: balakina@velta.kiev.ua

Відомості про склад органів управління (керівників): https://velta.kiev.ua/pravlinnia-kompanii

Відомості про структуру власності: https://velta.kiev.ua/struktura-vlasnosti

Інформація про розмір часток у статутному капіталі надавача фінансових послуг, що знаходяться у власності членів виконавчого органу: Балакіна Ганна Анатоліївна, голова правління, розмір частки складає 9,75 відсотків у статутному капіталі страховика.

Відомості про фінансові показники діяльності на підставі поданої до НБУ звітності:

https://velta.kiev.ua/finansova-zvitnist

Місце надання фінансових послуг: Офіс за адресою місцезнаходження. Відокремлених підрозділів немає.

 

ІІ. Перелік послуг та продуктів, що надаються надавачем фінансових послуг, порядок та умови їх надання

ПрАТ «Велта» надає послуги у сфері страхування, включаючи діяльність з надання гарантій відповідно до частини четвертої статті 11 Закону України «Про страхування».

Страхові послуги надаються відповідно до Загальних умов страхових продуктів, що розроблені та затверджені страховиком https://velta.kiev.ua/pravyla-strahuvannya.

Детальна інформація про послуги за окремими класами страхування, страхові продукти, в тому числі стандартні страхові продукти, у межах класів страхування, порядок та умови їх надання розміщена в розділі «Що ми страхуємо» за посиланням https://velta.kiev.ua/shcho-my-strakhuiemo.

При укладенні договорів страхування за рішенням страховика (страхового посередника) або на запит клієнта страховиком (страховим посередником) надається безоплатна індивідуальна консультація щодо умов страхових продуктів, що пропонуються, та рекомендації (пропозиції), який страховий продукт максимально відповідатиме вимогам та потребам клієнта у страхуванні. Індивідуальна консультація надається у формі, в якій клієнт звертається до страховика [усна, письмова (паперова або електронна), засобами електронної пошти] або у формі, що міститься в запиті клієнта (письмова, електронна, засобами електронної пошти).

 

ІІІ. Вартість, ціна/тарифи, страхова премія

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагорода) визначаються страховиком математичними, статистичними та/або економічними методами за кожним страховим продуктом, та інформація про які розміщена в розділі «Що ми страхуємо».

Конкретний розмір страхового тарифу та/або страхової премії встановлюється за згодою сторін при укладенні договору страхування залежно від класу страхування, специфіки страхового продукту, потреб клієнта, наявності та розміру франшизи, терміну договору та інших суттєвих умов, що впливають на визначення вартості послуги.

Страховик не має права на зміну розміру страхового тарифу/страхової премії чи зміну порядку їх розрахунку без письмової згоди клієнта.

Будь-які інші платежі, крім страхової премії, які клієнт буде зобов’язаний сплатити у разі укладення договору страхування (збори, інші витрати), відсутні.

Працівники з реалізації страхових продуктів страховика винагороди не отримують.

Операції, пов’язані з отриманням страхових послуг (сплата страхової премії, отримання страхового відшкодування, повернення страхового платежу/частини страхового платежу при достроковому припиненні договору страхування) не підлягають оподаткуванню, крім випадків, передбачених чинним законодавством, що оподатковуються відповідно до норм Податкового кодексу України.

 

ІV. Істотні умови договору страхування

Мінімальний строк дії договору страхування. Строк дії договору страхування визначається за домовленістю між страховиком та страхувальником відповідно до затверджених Загальних умов страхового продукту, якими може передбачатися, зокрема, мінімальний строк дії договору в залежності від класу/програми страхування.

Відмова від договору страхування. Наслідки реалізації такого права. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків:

– строк ді договору страхування становить менше 30 календарних днів;

– за договором страхування повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку.

Про намір відмовитися від договору страхування страхувальник повідомляє страховика у письмовій (електронній) формі.

Страховик повертає страхувальнику сплачену страхову премію повністю, за умови що протягом цього періоду не відбулася подія, що має ознаки страхового випадку.

Дострокове припинення договору страхування. Страховик та страхувальник мають право за взаємною згодою, а також у випадках, передбачених законом, достроково припинити дію договору страхування. Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою страхувальника або страховика, якщо це передбачено умовами такого договору. Дія договору страхування не може бути припинена страховиком достроково, якщо на це не надав згоду страхувальник, який виконує всі умови договору страхування, та якщо інше не передбачено умовами такого договору та законодавством України.

Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування, якщо інше не передбачено договором страхування.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою страхувальника страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням страховиком умов договору страхування, страховик повертає страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою страховика страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. Якщо вимога страховика обумовлена невиконанням страхувальником умов договору страхування, страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.

У разі дострокового припинення дії договору страхування не допускається повернення коштів готівкою, якщо страхові платежі здійснювалися в безготівковій формі.

Порядок внесення змін до договору страхування. Будь-які зміни до договору страхування здійснюються виключно за згодою між страховиком та страхувальником. Зміни до договору страхування вчиняються в письмовій формі (паперовій або електронній).

 

Порядок створення/засвідчення копій документів та використання електронного підпису/печатки

 

V. Посередники страховика:

  • Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРШ»;
  • Товариство з обмеженою відповідальністю «Аон Україна»;
  • Фізична особа – підприємець Коваленко Ігор Валентинович.

 

VІ. Захист прав споживачів

Діяльність ПрАТ «Велта» направлена на забезпечення прав та законних інтересів клієнтів, у тому числі споживачів фінансових послуг: вільний вибір послуг, право на інформацію, право на захист порушених прав та інтересів, інших відповідно до законодавства.

Спірні питання щодо укладення та виконання договорів страхування вирішуються страховиком та страхувальником шляхом переговорів. Неврегульовані питання вирішуються шляхом звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Заяви і скарги клієнтів/споживачів фінансових послуг подаються страховику особисто або направляються на поштову адресу за місцезнаходженням страховика: вулиця Острозьких Князів, будинок 46/2, м. Київ, 01015; та/або на електронну адресу: balakina@velta.kiev.ua.

Особа, уповноважена на розгляд заяв і скарг: голова правління Балакіна Ганна Анатоліївна, тел. +38 (044) 254-48-50, +38 (044) 254-40-05.

Розгляд звернень та надання обґрунтованої відповіді на заяви/скарги здійснюється в строк не більше одного місяця з дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – протягом п’ятнадцяти днів. У разі неможливості вирішення поставлених в заяві/скарзі питань у вищезазначений строк, він може бути продовжений, про що заявник/скаржник повідомляється в письмовій формі (паперовій або електронній). Загальний строк розгляду заяви/скарги не може перевищувати 45 днів.

Створення гарантійних фондів чи компенсаційних схем для забезпечення виконання договорів страхування законодавством не передбачено. З метою забезпечення здійснення страхових виплат (страхових відшкодувань) страховик формує технічні резерви за всіма зобов’язаннями за договорами страхування.

 

Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності надавачів фінансових послуг у сфері страхування:

Національний банк України

Адреса для листування: вулиця Інститутська, будинок 9, м. Київ, 01601

Адреса для подання письмових звернень громадян: вулиця Інститутська, будинок 11-б, м. Київ, 01601

Телефон 0 800 505 240, e-mail: nbu@bank.gov.ua

Офіційне Інтернет-представництво Національного банку України, розділ «Звернення громадян»:  https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals